notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

or should I say gracias?

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Jag har just ätit frukost - eller inte druckit kaffe. Det jävla lidl-kaffet smakar äckligt.. så får väl köpa kaffe på pressbyrån sen när jag ska ner till stationen :) ska möta upp Celina om ett tag, vi skulle hälsa på Dean!

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, man får se :) kanske ska övningsköra imorn igen, så... inte för mkt alkohol antar jag :/ o imorn kan jag inte heller gå ut, ska jobba på torsdag. På torsdagkvällar tränar jag och Rebecca (om hon har blivit frisk).. men då kanske jag ska ut.. födelsedagar är en bra anledning att ta sig ut :P hihi.. sen är det helg :D

nej.. nu ska jag kanske klä på mig o sååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: