notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

making conversation

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Heej heeej heeeej....

Igår vaknade jag upp hos Tottie, vi körde en klassisk bakisdag. Eller, vi bytte ut donken mot max!! Duktigt av oss ^^ Vi orkade ta oss från Tuten till stan.. hihi det va nice! Sen gick vi till Blue Fox och kollade på saker vi inte har råd med.. stötte på Simon utanför som fick med oss till baren mitt emot - jag tog en öl (och åkte till mamma efter) men Tuten tog väl 75 öl.. och drog till Anchor efter ^^ haha :P men men har man råd så har man - o det har inte jag :( I lördags förfestade jag med Tuten, yeas - vi är bra på tvåmansparty!!! Sen drog vi till Rocks och var fulla och glada =D

Idag har jag gjort .. ingenting typ - hängt hos mor min :) imorse övningskörde vi lite, sen käka vi glass och jordgubbar.. seen gick jag med Celina på prommenad! Annars har jag väl inte gjort något värt att nämna^^ haha..

Den här veckan ska jag bara jobba på torsdag :) så får se vad som händer annars... umgås med folk hoppas jag på^^ haha .. men om man hade pengar lalalallalallalalalala...

Jag är inte speciellt trött. Ska inte upp tidigt. Dock är jag hemma. Själv. Kollar tv. Maaah. Life is life, shananannana...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: