notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag har också ben

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Heloo heey =)

Sitter hemma, har just käkat lunch och kollar Gilmore! Nu dricker jag c-vitamin, den är grön.. kan brustabletter bli gamla? Jag är lagom bakis idag. Åkte till tanto igårkväll, satt där till kl halv tre. Drack mig full och glad med Celina, Jimmy, Thomas, Henkki, JJ, Katten, Mikki, Josh, Elli... öhm nej jag orkar nog inte rabbla upp alla :P men ah, massa folk i alla fall. Det regnade lite till och från - men det stoppade oss inte!

- Jag har så vita ben, Mikki
- Det har inte jag, Celina
- Visa!, Mikki
- Jag ska bara dra upp mina ben, Celina
- JAG HAR OCKSÅ BEN, jag
hahahah.. det går bra nu^^

Kvällen avslutades med att jag, Mikki och Elli skuttade sergelgatan fram och sjöng svenska sånger. Elli skulle käka cheeseburgare så .. vi sjöng inne på donken också! Efter alla dessa bravader mötte jag upp Danne :)

Idag ska jag till Rocks :)
- ska bara hitta förfest.. eller ah först och främst ska jag bli pigg! Kokar lidl-kaffe och ska snart äta upp min toblerone ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: