notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är så duktig :)

Kategori: den eviga monotomin

Idag har jag varit duktig :D
- jag och Rebecca var och tränade idag, det kändes verkligen att det var över en månad sedan! Nu lagar jag massa mat så jag har lunch imorn.. och mat i kylen :) Så jag är ju extremt duktig..

Igår var jag på krogen första gången på länge.. och det var galet kul :p haha.. vi börjar från början! Igår började jag med att möta upp folk i tanto - vi satt där och chillade i några timmar. Sen blev Tuten hungrig så vi käkade korv. Jag var inte hungrig men åt ändå^^ Vi drig vidare till Harrys lagom salongsberusade. Det var en ny vakt i dörren och han nekade mig att komma in! Jag skrattade så jag vek mig innan vi drog vidare till Anchor^^ skrockar lite för mig själv när jag tänker på det .. haha.. nekad på Harrys.. Vi shottade självklart agwa och blev roligare på ankaret :D vi dansade och sprang runt^^
- Efter krogen köpte vi varsin meny från donken.. jag var inte hungrig då heller! Men åt gjrode jag...

Vaknade på Tutens soffa imorse - det var varmt och jobbigt i hennes lägenhet också.. sen åt vi Subwaymat till frukost (klockan halv fyra). Detta efter att Tottie varit på arbetsintervju ^^ sen var det bara för mig att stressa hem packa träningskläder och åka igen!

Snart är det helg :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: