notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i need more coffee now!

Kategori: den eviga monotomin

Hej =)

Kom hem ganska så nyss - väntar på att min lasagne ska bli klar! Nej, jag  lagar inte lasagne ... Jag fick lasagne av pappa i söndags.. så jag tinar lasagne :D Jag kollar på Gilmore Girls också såklart.. hihi.. kanske somnar lite en stund senare.. sov 2,5 timmar i natt haha.. alltid lika bra att gå ut när man ska jobba dagen efter! Yeas jag åkte hem till Tottie efter jag kom hem från landet :D

Sussi kom dit också, senare även Emilio och Josse :D:D hur roligt som helst!
- Efter tolv drog vi till Anchor och shottade Agwa, dansade och röjde runt i vanlig ordning :) Jag sjöng inte kareoke (eller inte på scen i alla fall) :O:O men det gjorde Tottie och Josse, som tur var ^^ någon behövde ju hålla ställningen! Juste, Tottie skulle ju inte sjunge egenligen ^^ men hon gjorde det ändå, så idag får hon rocka postkodlotteriet med sina vanliga hesa stämma :D

Marie som jag gick Religion A med dök upp på Anchor, det va askul att träffa henne igen!! Jag blev så karateninja-full trots att jag skulle hålla mig i kragen .. fick hjälp av en brud att beställa cheeseburgare innan jag ragglade till bussen. Fast hon kan inte heller varit så nykter - för jag fick en cheese- & baconburgare och en vanlig hamburgare ^^ haha .. När jag lyckats ta mig till centralen hittade jag Pontus, vill jag minnas.. haha.. vet inte riktigt vad vi snackade om men det var säkert spännande :P hihi.. jag älskar att jag är så duktig - jag sov på busshållplatsen, men hann med bussen - somnade på bussen, vaknade i Huddinge :D Så jag kom hem hel och ren? haha... sov i typ 2,5 timmar .. sen var det dags att slita sig ur sängen och åka till jobbet. Jag trodde jag skulle dö^^ haha.. men jag överlevde åtta timmar på jobbet och käkade sushi till lunch!

Nu har jag käkat hur mycket lasagne som helst.. men det finns mer så jag ska väl käka lite till ^^ ska liksom ut ikväll också =D ska möta Tuten vid nio-tiden, sen utgåååång ^^ hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: