notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

friday friday!

Kategori: den eviga monotomin

Hello hey :D

Igår åkter jag till Tottie efter jag hade varit hos far min :) jag letade upp alla (de flesta) av mina grejer jag har där! Min älskade skor är upphittade :D blev så glad så! My babies<3 Sen mös vi framför TV:n/framför datorn/med varsin mobil ;P hihi..

Tottie drog till gymmet/jobbet tidigt imorse. Jag sov till elva, sen kollade jag på tv och segade.. sen släpade jag mig hemåt. Har käkat en macka med fetaost och gurka.. jag har dessutom ringt festivalbussen och undersökt var de gjort av min Wacken-biljett! Den åker fram och tillbaka mellan Göteborg och Nacka.. suveränt.. fast nu är det fixat - de ska skicka den direkt till mig.. hoppas de löser sig snarast annars får jag ringa dem igen nästa vecka.. suck.. bara för att jag inte bor på samma ställe nu som när jag beställde biljetten.. hur svårt kan det vara... BAAAH.. ah men nu kollar jag på Gilmore Girls o ska väl hoppa in i duschen snart :)

Note to slelf: köp en fläkt.
Man kan inte ha kläder på sig i min lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: