notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ändrade planer :)

Kategori: den eviga monotomin

Eftersom jag inte hade druckit kaffe imorse fungerade inte hjärnan som den skulle^^ jag skulle ju vara hos pappa 08:00, då är det dumt att ta tåget 07:59^^ Kom på detta tjugo över sju - så hann till halv-tåget! Så var framme strax efter åtta. Då fick jag veta att planerna hade ändrats - jag ska hänga med Viktor hela dagen. Mot betalning :p haha helt okej att få betalt för att hänga med brorsan^^ Vi ska se Harry Potter på bio och mysa på stan!

Nu måste jag tydligen kolla på Sommarlovsmorgon :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: