notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

the more things change, the more they stay the same

Kategori: Från förr

Crap vad jag har träningsvärk i axlarna idag!
- Igår hade jag och Emy vår första lektion i pole dance ^^

Det var ett roligt träningssätt, 1 timme och 10 minuter bara flög fram! Eftersom vi har fått i uppgift, av skolan, att skriva ett personporträtt så haffade jag grundaren av verksamheten för att få en intervju. Jag fick hennes tre kort; så morgonen har jag spenderat med att läsa om henne på de olika hemsidorna. Senare idag ska jag även ringa henne för att boka tid för intervju!

Nu börjar det även dra ihop sig för pm:en i religion, de ska vara klara till på fredag - jag har bara ett halvt kvar, så det "stora problemet" kommer väl vara att faktiskt ta sig till Flemingsberg för att lämna in dem..

Igår fick jag mitt hyreskontrakt, så det är påskrivet och ska postas idag. Om fem veckor hämtar jag nyckeln till min egen lägenhet!!

Min förkylning blir bara värre och värre. Så det blir till att dricka te hela dagen!
- är redan inne på min andra kopp... snart ska jag försöka öppna honungsburken, är till och med mer handikappad än vanligt nu när armarna inte riktigt är med (på grund av träningsvärken).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: