notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

the far side of nowhere

Kategori: Från förr

God morgon!

Sitter och lyssnar på Social Distortions nya skiva - det är nice asså :)

Det börjar bli dags att tvätta bort gårdagens smink och samla sig för att åka till stan. Ska träffa Viola (farfars fru), vi ska gå på bio och käka lunch :) Sen bär det av till pappa! Jag har inte varit där sen jul så det börjar bli dags ^^

De två senaste kvällarna har jag varit tvungen att ta mig till Nacka med nattbussen - jag hade nästan glömt hur jobbigt det var att gå hem från nattbussen! Inatt åkte jag dessutom för långt... det var en vänligt själ som väckte mig ur min sköbhetssömn när vi redan hade passerat min busshållplats.. så det blev en extra lång prommenad hem ^^

Igår var jag och Tottie på The Studio - blev sminkade och fotade gratis. Det va kul! hihi
- Efter det åt vi på Taco bar och sen bar det av till the Tottie Mansion, dracks massa rödvin och sen snubbla vi iväg mot Anchor och Agwa!

Den sprängande huvudvärken jag vaknade men klockan sex imorse kan ju kanske bero på det röda vinet .. hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: