notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sylvassa klackar och kedjor

Kategori: Från förr

Haha aah snubbla in på Noice på Spotify - Svart läder, skinnkläder, sylvassa klackar och kedjor!
.. just den refrängen startade mitt "sko-sug" .. så började kolla runt på blocket och tradera! Har hittat ett par boots jag vill ha =D så håller alla tummar jag har att ingen sneekar dem!!

Idag är jag riktigt förkyld. Så bestämde mig för att inte träna idag :/ Sjukt segt men aja, hoppas på att bli frisk snarast!!

Gick dock upp kl nio imorse, skulle ju göra massa skolarbete! Men har varit så jävla sänkt så har inte orkar speciellt mycket :/ skrev klart det sista PM:et i religion i alla fall.. så imorn bär det av till skolan för att lämna skiten också.. 

Men sen är det helg i alla fall :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: