notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

aaaand i'm off!

Kategori: Från förr

Idag började journalistik B :)
- det ska bli kul att köra det i en termin nu efter religionen.

Helgen är just över men det känns som nästa är runt knuten - man kan ju hoppas i alla fall!
.. fredagen var Harrys - never change a winning ..? asså vet inte om det är så jävla vinnande längre! Det börjar bli för mycket drama där ... 2,5 år på samma ställe typ - kanske inte kan förvänta mig ngt annat!

Men i lördags var jag på fest i Fruängen - tog med mig Rebecca och Tottie och umgicks med lite annat folk än i vanliga fall! Det var kul :)

JUSTE - jag har fått en ny lägenhet i flempan! Så flyttar tillbaka till hooden den första mars, ska bli skönt att få flytta igen! Att bo hemma gör en lite lätt galen.. inte för att jag är hemma så ofta. Men det räcker ^^

Självklart sitter man och hostar och snorar, varför skulle jag vara frisk liksom?
- men imorn börjar jag och Emy dansa pole dance, det ni! haha

Nu drar jag mig nog ner till mitt garage snart - min säng känns mycket lockande, har inte träffat den på sjuuukt länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: