notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vissa var mera måttligt intresserade

Kategori: Från förr

Vaken och utvilad en söndagsmorgon, det händer inte ofta allstå!

Jag var, som sagt, hemma igår... Det ångrar jag inte, satan vad trött jag var!
- Vaknade typ halv nio imorse, då kollade jag lite på Gilmore Girls och började packa ihop mina saker. Snart bor jag inte hemma längre! hihihih.. Längtar som bara den.

Idag ska jag nog tvätta och packa mer. Måste ju få ned allt i lådor till... på torsdag ^^ Det är sämst att alla måste jobba i veckan så att de inte kan köra mina grejer till lägenheten tidigare!! Får nycklarna på tisdag klockan 12, då får jag väl lämna lite grejer själv (man kan ju orka ta med sig lite grejer på tåget) ^^

Till på tisdag ska jag även ha gjort slutversion på krönika och reportage.. samt en omskrivning av slutversionen av personporträttet ...... segt som fan och jag är inte direkt taggad på att göra fler versioner av allt... meeeeeen... det är väl vara att bita ihop och skriva allt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: