notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

till de som inte kom fram till andra sidan drömmen

Kategori: Från förr

Kickstartar skallen med kaffe..

Idag ska jag åka till Balettakademin. Men tänkte ta en telefonintervju med en dansare som inte befinner sig i Stockholm innan jag far.. Jag har hört att man ska vara hel och ren då man gör en intervju - så då är det kanske tur att jag inte ska träffa dansösen in person ^^ Men ska väl tvätta bort gammalt smink o klä mig någorlunda propert (?) innan jag åker till akademin ...

Asså det här med att vara lat är fan en akilleshäl för en blivande journalist märker jag ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: