notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

strange little girl where are you going?

Kategori: Från förr

Så var det måndag igen. Dessutom är det vinter igen - men med en kopp kaffe i handen kan vi nog klara detta!

Det var svårt att komma upp i morse då mitt garage var iskallt (vilket kan bero på att jag vred termostaten åt fel håll och stängde av elementet när jag skulle lägga mig igår). Jag snoozade i 30 minuter under mina två täcken och filt innan jag vågade mig ut. Den stora skräcken var - precis som varje morgon - att sätta fötterna på golvet.. det kan vara det värsta jag vet.. kalla golv alltså...

När jag väl kom till skolan och fick i mig lite kaffe blev allt lite bättre (nej jag hann inte dricka kaffe hemma -.-). Efter min enda föreläsning åt jag lunch med fröken Tottelie, dagen till ära blev det en macka med brie och salami :D ,. Efter det fick jag åka hem. Nu dricker jag kaffe (Japp det är fjärde gången jag säger det ordet i detta inlägg).

Snart ska jag gå och tjäna pengar! Vilket betyder hämta en liten plutt på dagis, ta bussen till Boo Gård och hämta hennes storebror! Det enda som är lite jobbigt med att de inte går på samma dagis (grabben går i skolan nu) är att åka buss med barnvagn - jag känner för alla ensamstående föräldrar utan körkort!!

Ikväll har jag en date med Tottie - ska hänga med henne efter hon har jobbat. Vi lär hitta på någonting riktigt speciellt: typ kolla på tv o sega.. ^^


The Stranglers - Strange little girl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: