notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Seven nation army, 99 luftballons och bröllopsmarschen

Kategori: Från förr

När man skjuter upp allt till sista minuten så blir det lite stressigt har jag märkt nu efter att ha beprövat den metoden i 20,5 år ^^ Inatt vaknade jag med panik och ställde om klockan från sju-sex, detta efersom jag inbillade mig att jag hade en ofärdig uppgift till idag. När jag hade släpat mig ur sängen klockan sex, kollat schemat och insett att jag egentligen kunde ha sussat en timme till så blev jag lite bitter på mig själv.

Nu har jag i alla fall formulerat en reportageidé, så det blir hårt arbete med förberedelse ikväll och sedan är det bara att kasta sig till Balettakademin så tidigt som möjligt imorn! Ja, mitt reportage ska handla om utbildade balettdansare; hur de lever, vad de måste uppoffra, hur mycket de tränar, vad de äter, hur stor skadorisk det är och så vidare.. SÅ det gäller att hitta någon att prata med.. Jag har slängt ut lite krokar nu ikväll via mejl, så jag hoppas att jag kan få lite svar.

Efter dagens bravader i skolan (seminarium) bjöd Tottan mig på sushi, det var förbannat längesen jag åt det! Så det va sjukt nice :)

Helgen som nu är över var riktigt rolig för ovanlighetens skull - hela helgen! Inte så mycket drama .. och mycket alkohol. Vi var på Harrys i fredags och Rocks i lördags, för ovanlighetens skull ;). Resten av helgen spenderade jag hos fröken Tottie Hot, vi var lika onyttiga som vanligt - så det var awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: