notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm your Tamagotchi So happy that you love me And we shall be together, for ever and for ever

Kategori: Från förr

[ammatammagutschi so happy tatulavme, a wesal be togedder fåreve-eve-eve]

Hur fan kan man va så trött hela tiden??
- sov typ 12 timmar inatt igen.. trots detta är jag trött! Skandal... Ja, den mest logiska förklaringen till detta är väl att jag antingen har åldrats typ 40 år eller så har jag blivit 15 år yngre ^^ 

Nu sitter jag hemma och tittar på Dårfinkarna från 1980 .. ja varför kan man undra, den e inte speciellt bra.. så jaaa, mest för att det inte finns någonting annat på tv just nu.

Snart är det vardag igen - lite deprimerande tanke - men tror inte jag har så mycket att skolarbete nu i veckan, lite omskrivningar och så bara. Så kanske ska passa på att jobba, kanske. Kan ju va bra då jag söp bort mina pengar i fredagas :( men JUSTE det är ju fan lönehelg nästa helg! Awesome :)
.. nästa helg råkar även vara helgen då jag ska åka till IKEA =D för veckan efter är det dags för flytt!! hihih




Asså satan vad jag är rastlös/trött/uttråkad...
.. mamma vill se landet runt.. och jag tycker det känns lite tidigt att gå o lägga mig redan ^^
JAAAAAAH, jag ska spela The Sims :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: