notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm totally flexible - as long as everything is exactly my way!

Kategori: Från förr

Det blev ganska så hårt igår. Nu börjar jag komma till liv igen!
- vaknade död på Calle och Crilles soffa imorse. De andra sov så länge att jag blev uttråkad och åkte hem^^ Syrran och Stefan var hemma och käkade lunch när jag ramla in, så maten stod på bordet! Det var awesome, ngt som va ganska så mkt mer awesome var att syrran baka kladdkaka.

Gårdagen började på Hellströms med några från klassen. Efter två öl kom Tottie för att hämta mig, då blev det två öl till innan vi tog vägen via bolget hem till henne. A là casa de Tut åt vi blodpudding, ostkrokar och drack sprit medan vi färgade Tutans hår - nu är hon Rödtottie ;D

När klockan hade passerat midnatt och lönen hade ramlat in tog vi oss till Harrys! Där dracks det ännu mer - o jag tror det var kul :) Vi stanna till stängning iaf ^^

Ikväll ska jag och Tutis dela på en pizza i Skanstull, sen ska vi hem till Kron och tillsist till Harrys! Varför variera sig? xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: