notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I hear you knockin' but you can't come in!

Kategori: Från förr

Jag har haft den låten på hjärnen sen igår kväll!
- Den försvinner inte och refrängen går om och om igen (jag kan inte mer av texten) ^^



Dagens seminarium gick snabbt och smärtfritt då vi bara var tre som dök upp.. sen åt jag lunch med Agnes och Tottie innan jag åkte hem.. Jag skulle ha pluggat hela dagen men det hände en grej. Jag har hittills gjort ett av tre arbeten, fast omskrivningen av krönikan går inte innan jag har fått respons. Imorn är det fredag i alla fall.. ska bli skönt med helg :)

Nu ska jag bara kolla klart på nyheterna sen är det dags att ta tag i slutversionen av personporträttet.
Meeeeen... om man går o lägger sig tidigt.. då, då kan man vakna tidigt.. dessutom blir det fredag fortare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: