notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

go back where you been

Kategori: Från förr

Japp, jag har "I hear you knockin'" på hjärnan igen^^ den e fan bra asså ..

Fick just veta att vi slipper göra reporterreflektionen! Så jag är i princip ledig den här veckan - fan va skönt!
... Då kan jag hinna jobba lite också - förutom att sova och dricka öl - .. typ på onsdag kanske, för då ska jag ändå passa barn på kvällen .. yeas I'm hard workin' lady ^^

Idag fyller far min år, grattis till honom! Så jag ska snart bege mig till stan för att köpa en present till honom, o sen fara på födelsedagsmiddag (: Fast det skulle vara bra om min kära bror kunde svara i telefon någon gång.. vill ju veta vad han har köpt innan jag åker till stan ...

Igår kväll åkte jag till Tutan, för att förebygga en plågsam död av tristess^^ Vi kollade faktiskt på första avsnittet av Big Brother .. jag följde den serien 2002, sen dess har jag inte direkt haft något intresse för skiten. Det enda jag kan säga om gårdagens program är: fyfaaan vilka människor det finns! (Man blir ju lite förvånad över att 17 personer verkar dela på en hjärncell). Nu sitter jag och halvkollar på ett annat kvalitativt pogram: One Three Hill. Varför har de inte lagt ner serien än?! Det spårar ju bara mer och mer.. ja, jag kollade på detta i början ^^ Jag följde de flesta serierna när jag var yngre, precis som de flesta! Jag måste bara säga att 90talet levererade mycket bra svenska serier asså ^^

Nu börjar OC, men jag ska typ dra till stan så får väl missa det då ^^ (har serien på dvd så det e ganska lungt).






Kommentarer


Kommentera inlägget här: