notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Don't tottie 'bout moonshine

Kategori: Från förr

Grattis på födelsedagen mamma! (: Jag ligger i koma hemma hos tottie bloggar från luren^^ - är ju relativa vaken trots allt... Bakis? Ja. Trött? Njae inte direkt. Mår illa? Ja. Jag o Emy skulle ta det lite lugnt igår, men skippa det! Istället för träna o bio så söp vi^^ Mitt kort var tomt i slutet av kvällen, undra hur jag tänkte där? ^^ Men idag ska vi ändå fira morsan så kan väl kanske hålla mig hemma :p Minns delar av kvällen igår: men som vanligt inte vad jag dilla om med alla människor. Alkolås på käften tack :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: