notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

'caus drunk people never talk?

Kategori: Från förr

God morgon, ligger i sängen o kände ett starkt behov av att skriva lite! - nu får ni hålla i hatten: jag är inte bakis och anledningen ääär... JAG VAR INTE UTE IGÅR :-O:-o;-) Haha! Mamma fyllde år så jag spenderade hela gårdagen med att laga mat! Det var indisk buffé som stod på menyn så det var bara att snap to it^^ Kvällen var mycket trevlig, men jag fick ont i skallen mot slutet av kvällen... Idag ska vi åka till systra mi, hennes lilla ängel har just fyllt 2 år :) så vi ska dit o käka tårta om några timmar^^ Nu tittar jag på sista säsongen av Gilmore Girls... Vad ska jag titta på sen :s Sex and the city har blivit lite uttjatat hemma hos Tutis det senaste halvåret xD samma sak med OC... Så kanske Grays eller... Kanske köpa en ny serie? ... Dilemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: