notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

by the way

Kategori: Från förr

Kaffepaus från packningen!
Dessutom finns det inte så mycket mer att packa ned just nu.. jag tvättar kläder som senare kan packas ned.. sen skorna<3 får se hur jag bäst/smidigast kan få med mig dem..
- sen ska det bli intressant att se vad jag har nu har packat ned och kommer behöva innan jag är färdigflyttad ^^

Nu kollar jag på En geishas memoarer som går på tv. Den är ganska så bra tycker jag allt..
- trots kaffet är jag trött. Förstår inte hur det är möjligt att vara så här jävla trött hela tiden.. kanske ska kolla mina järnvärden igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: