notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fredagkväll wihoo

Kategori: den eviga monotomin

Jag ser tydligenn lika bedrövlig ut som jag känner mig om inte värre? Det var så här: jag gick ned till affären för att köpa middag. Hade ingen aning om vad jag ville ha... så när jag stod och stirrade på en bit lax kom det fram en grabb;
- Oj, vad är det som har hänt?
- .. va.. jag vet inte om jag vill ha den här...
- nej nej nej, jag ser att det har hänt någonting, hur är det med dig?
- .. va.. hmmf.. jag är sjuk.

Sedan gick jag med raska steg och gömde mig bakom chipshyllan. Det är inte så att jag ljög precis. Jag är lite sjuk idag också, men det var mest igår och dagen innan. Idag har jag mått ganska bra... men vad skulle jag säga? "nej nej, jag ser ut såhär!".

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har kollat på tv... började kika på Vänner någon gång under dagen - har inte slutat än. Misstänker att jag tänker kolla ganska länge till... fast jag har laddat ned Grinchen så den lär jag sysselsätta mig med senare! Först ska jag käka tacos :) Vilken toppen-kväll ska jag ha! he-he... men men vad ska man göra, vill vara frisk när jag ska till London nästa vecka :D

Jag gjorde en personlighetstest idag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: