notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

granen barrar redan

Kategori: den eviga monotomin

Idag kom min lilla Tut hem :D
- Så vi gick på stan hela dagen! Jag köpte rosa ögonskugga, glitter till håret, glittriga hårspännan och rosa strumpbyxor! Tottie köpte också massa bra-att-ha-grejer som glitter och ögonfransar och grejer :D Sedan blev det så att vi drack lite öl hemma hos fröken Tut medan hon gjorde sig i ordning...

Nu sitter jag hemma, missade oxfilé hos Rebecca så jag får äta julmatsrester idag igen... men men det ska ju också ta slut antar jag - helst innan nyår. .. och det är imorn så det är väl bara att hugga in.. i guess..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: