notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

styva linan

Kategori: den eviga monotomin

Hej hej hallo ;D

Hemma från julfirande med båda familjerna! I torsdagskväll åkte jag ut till mor min - vi spenderade hela fredagen med att laga mat och fixa. Jag agerade arbetsledare, så jag lagade mest mat medan de andra fick städa^^ Julafton var mycket trevlig :) Malin och Simon kom med hundar och barn på förmiddagen. Sedan var det fullt hus! Alla syskon utom Helene var hemma. Fast familjen Henell kom på juldagen istället - så träffade alla syskon under helgen. Nej jag har inte glömt min yngsta bror - jag och Rikard åkte ut till landet (pappa) på juldagens eftermiddag ^^ Ja, i min värld har man alltid firat jul två dagar i rad: en dag med vardera föräldrar ^^ Det blir mycket mat må jag säga......

Nu kikar jag på Shrek den tredje medan jag väntar på Rebecca - hon ska komma förbi en sväng och kika på min gran. Först hade jag tänkt gå ut ikväll - men fastnar nog hemma.. blir utång med Mordhot imorn ist! Så ikväll ska jag umgås med Rebecca :) Då orkar jag nog gå upp tidigt imorn för att plugga och uträtta ärenden - som att gå till banken och sådant!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: