notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

so no one told you life is gonna be this way

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

För sista gången 2011: God morgon!
- Jag har varit vaken sedan sju, tror jag... gick upp nu runt nio. Har käkat frukost - utan kaffe. Jag dricker te ... inget kaffe. Jag har inget kaffe hemma! Bara te... och c-vitamin. Jag vill ha kaffe.

Så planen för idag. Ska möta Tottie någon gång under dagen - får se när hon kan slita sig från överklassen i Södertäje. Jag kommer inte ihåg skämtet jag drog igår - men poängen var överklassen i Södertälje. Jag och lilla Tut ska i alla fall hem till min mor på middag ikväll. Sedan ska vi hem till Charlie på förfest, kika på fyrverkerierna i Slussen vid tolv - efter det ska vi till Rocks. Så ser planen ut: sedan får man se vad som händer i verkligheten ^^

Jag ska inte ha för höga förväntningar .. bara kvällen slutar bättre än de tre senaste åren så kommer allt nog ordna sig:

  • För tre år sedan - ramlade ned för en trappa och slog sönder ansiktet.
  • För två år sedan - kaos utanför Harrys, fick ta hand om.. inte en.. inte två .. utan tre aspackade och förbannade/gråtande vänner.
  • Förra året - låg i en snödriva i fem timmar och mina favoritskor gick sönder.

SÅÅÅ... vi får se hur det går ikväll!

 

 

Kommentarer

  • Tottie Redhot säger:

    Hahahahaha, överklassen i Södertälje xD

    2012-01-01 | 16:23:11
    Bloggadress: http://totties.blogg.se/

Kommentera inlägget här: