notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

London calling

Kategori: den eviga monotomin

Hej, eller hej då kanske är mer passande!
- Om elva timmar går flyget mot London. Tiden går så fort när man har roligt^^ haha... fattar inte att det redan är dags att åka! Kom ju just hem från Turkiet - och nästa vecka är det jul!



Jag har tur jag, i många aspekter egentligen fast just nu tänkte jag på mitt skolarbete. Jag har missat en tenta och inte kommit igång med min B-uppsats än. Då kan man ju undra vad som är tur med det? Jo, det ska jag säga - min handledare har konkretiserat ett ämne åt mig, gett ett asbra förslag på hur jag ska göra. Bäst av allt är nästan att det inte verkar vara så svårt att genomföra. Så nästa vecka måste jag lägga på ett kol.. efter uppkörningen... men innan jul.. så på onsdagen, eller torsdagen? Sedan i mellandagarna.. wihoo...

Fast nu kaffe och tänka på London!
Samtidigt som jag kikar på Skilda Världar.. det är mycket som händer nu - Micke ska köpa bil av Frida (som inte har så stor roll i serien än), Anna ska kanske flytta igen, Andreas hotar Stina, alla skiljer sig nästan, eller gifter sig... och så är det en som är med barn - men man vet inte vem som är pappan än. Jag kan inte vara så specifik eftersom Rebecca ligger en säsong efter mig. . . hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: