notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

julgran och körkort!!!

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Jag sitter i sängen och äter frukost, detta eftersom syrran ligger och sover i soffan. Så jag är så pass snäll att jag inte har slagit på tv:n heller... ska till jobbet så snart som möjligt!

Igår var en bra dag: JAG TOG KÖRKORT!
- Har typ inte fattat det själv än. Efter att jag hade klarat uppkörningen var jag så nervös att jag skakade - eller nervös och nervös... vet inte vad man ska kalla det, typ efterskalv?! I alla fall fick Brittmari (min körskolelärare) köra tillbaka till körskolan^^ Där var alla så galda för min skull, vet inte hur många kramar jag fick! Kommer kännas konstigt att inte köra runt i Norrtälje på regelbunden basis längre^^ Men ah ganska skönt får jag väl säga!

När jag var klar i Norrtälje åkte jag ned till stan för att möta upp Therese. Vi gick på stan och handlade julklappar, det var satans mycket folk ute - och vi sprang på farfar och Viola två gånger^^ Vi landade i Huddinge strax innan sju - där handlade jag mat och en gran! :D Sedan åkte vi hem till mig - Therese fick äran att bära upp min gran xD Vi åt tacos och kikade på båda Bridget Jones-filmerna :) Skulle egentligen ha bakat pepparkakor också.. men gör det en annan dag - samma dag som jag köper en kött-termometer och tvättar... allt detta helst innan jul.

Idag blir det julbord med jobbet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: