notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

grinchen

Kategori: den eviga monotomin

God morgon,

Jag började min morgon med att kika på Grinchen - så nu är julkänslan på topp. Jag älskar Grinchen! hihi - han är min idol! Ja, jag vaknade halv åtta idag... det är inget fel med att vara morgonpigg, jag lovar. Fast det kan vara lite tröttsamt att ingen är vaken när man själv är pigg som en nötkärna.

Om fler var morgonpigga skulle världen vara mycket bättre - i alla fall för mig!


Nu visar de det sista avsnittet av Gilmore Girls på tv, wihoo :)

Jag är inte säker på vad jag ska göra idag. Så det kan ju bli spännande! Eller inte, den som lever får se... jag är ganska sugen på att baka - så det kanske jag sysselsätter mig med. Eller träffar folk, man blir lite tossig av att vara ensam så här länge: okej, jag träffade Fatemeh igår i cirka femton minuter. Annars ingen skymt av mänskligheten sedan jag kom hem i torsdags...

Juste, ikväll ska jag hem till mamma. Vi ska köra bil - det är bra att träna på inför nästa uppkörning. Så att jag faktiskt klarar det någon gång.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: