notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ännu en måndag

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Jag kom just hem från Sara :) Vi hade pizza-mys-kväll igår, så stannade kvar och sov på hennes soffa. Man blir trött av pizza. Jag har tvätt-tid nu på morgonen, så stresstvättar det viktigaste (missade en timme eftersom jag sov hos Mordhot). Samtidigt lagar jag frukost, städar, tänder ljus, slår in julklappar, planerar vad jag ska köpa till folk i julkalpp, ska snart börja med min uppsats och ja obviously bloggar.
- Söndagen började hemma hos mamma. Vi övningskörde på förmiddagen - till Rusta! Hihi.. jag fick lite bra grejer som tvål och en julgransfot. Efteråt åkte jag till stan och mötte Rebecca! Vi skulle handla julklappar, det blev inte så mycket sådant. Jag köpte Skilda Världar säsong 4 till mig själv i alla fall! :D

Idag ska jag köra mer bil, med farfar. Så ska använda upp det sista på min bussremsa för att komma till stan. Jag är lite kluven.. jag bestämde mig för att inte köpa nytt busskort förrän jag kommer hem från London (för att det är onödigt) men jag åker ju fan runt hela tiden.. men men bara två dagar kvar till London :D fram till dess ska jag bara köra bil och försöka komma någonstans med min uppsats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: