notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when I should not

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Vaknade kl halv sju och kände mig utvilad!! .. man kanske sover bättre efter att ha tränat? Låter logiskt, men vad vet jag :) .. men jag vet inte hur pigg jag är egentligen - mamma ringde och började prata jobb direkt ... då kände jag mig genast trött^^

Medan jag nu förtär min frukost försöker jag kolla på Nyhetsmorgon.. men fa-an va mycket reklamavbrott det är hela tiden. Det kanske alltid är så, men idag stör det mig... och efter pausen ska de prata om giftiga kläder och smycken - spännande.... kan knappt bärga mig.. hmf..



Här har vi en jävligt bra låt :D
- har sett Ozzy två gånger denna sommar, synd att han inte körde den... men men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: