notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i'm the doctor from bombay!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

En än gång är det måndag.. trött.. eller borde inte vara ^^ somnade typ halv tio igår.. men lik förbannat är jag trött.. imorn börjar skolan - då kommer jag få sova till åtta typ :O kommer bli awesome,, men aja, det är då. Nu måste jag käka lite frukost och fixa mig så jag kan dra till jobbet!

Som tur var kom mina pengar in idag. Har betalat räkningarna.. o ska betala tillbaka mina skulder till Rebecca :P levde på lånade pengar i helgen.. ja, i helgen - i fredags var vi på Ink Bash. Innan mötte jag och Rebecca upp Peter och drog till Wolmars =) jag och Rebecca drack lite drinkar medan vi väntade på Tottie - Peter lämnade oss.. men vi drog iaf ned till mässan och blev ganska packade måste jag medge^^ Ingen av oss varken tatuerade sig eller piercade sig då! Förvånade (eller ah jag hade inte råd så what to do). De var en dude som sköt gurka på mig!

Fredagskvällen slutade med tårar och en jävla massa korv^^
- det såldes korv utanför mässan så när vi drog köpte vi en varsin (jag och Tottie vanliga kokta med bröd och Rebecca ngn stor vitlöksgrej)^^ haha
När vi gick mot tuben kläckte jag ur mit "det här känns som snackset på väg till det rriktiga snackset", Tottie blev glad och höll med mig! Så när vi väl kom upp för backen till en korvkiosk köpte vi en varsin meny med 2 korvar och pommes.. sen var vi mätta vill jag lova ^^ så jag och Tottie åkte hem till henne och sov till Djävulen bär prada ^^

Lördagen spenderade jag och fröken Tut på stan, jag köpte nya leggins och vi käkade pasta i kungshallarna :)
- sen åkte vi hem till henne igen, jag läste tidningen och hon städade. Mycket vuxet av oss =)

Senare kom Marianne, Rebecca och Crille på besök - vi förade och drog sedan till Dr Bombay! hihi.. Det var så varmt på kolingsborg att jag ville dö .. tillslut var jag tvungen att sätta upp håret för det rann så mycket om det - inte helt okej!! HAHA.. men det var kul att dansa till 90tals-låtar och så ^^ dessutom var ju min lilla Jannike där - kul att träffa henne och James för en gångs skull :D

Efter kolingsborg var mina pengar helt slut så jag hängde med Rebecca hem^^
- igår var jag trött som ett djur hela dagen.. trots att vi sov till tolv :O det är INTE likt mig och Rebecca ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: