notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

We are not actors

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hello hey =)

Kom just hem från stan.. Tottie shoppade och jag var ledsen över att mina pengar hade kommit in :( dumma CSN.. hoppas att de kmr in ASAP! Rånade sparkontot så nu är det tooomt ... men jag har 1000 kr att spendera i helgen. BEHÖVER pengar till hyran lxm.. o typ klippa mig. o köpa nya kläder.. o skor.. o kanske mat? Har nudlar hemma.. tre paket.. så klarar mig en stund i alla fall..

Igår var en spännande kväll - jag och Tottie missande Critikkal Solutions showcase på Debaser, vi drack vin och kollade The Big Bang Theory. Så vi drog till Wolmars, stötte på Linnie, Moa och Stocken på väg dit - de satt på Hellströms :) .. meen vi tog en öl och en jäger på söder innan vi drog mot Anchor - men på centralen stötte vi på Kane som släpade med oss till Harrys (vi är mycket svårövertalade).. vi stannade där ett litet tag - träffade min lilla Jannike som jag ser så sällan, hom gav mig en fläskläpp (som bara jag kan se) när vi flög på varandra och kramades av lycka! ^^ haha xD
- även herr Tranberg var där.. mycket roligt sällskap med andra ord!

På Anchor hoppades jag att jag skulle få pengar efter midnatt - men icke. Jag och Tottie drack en varsin öl, sen drog vi till doken. Då var klockan ett xD haha..
- Vi tog taxi hem till Tottie med vår donken-mat och kollade Djävulen bär prada! Eller ah somnade efter jag hade käkat upp, precis som vanligt^^

Idag blev det Taco Bar till frukost och sen massa affärer där Tottie handlade. Jag vill handla. NU. När vi skulle hem såg vi lille bebis-Felix på TC.. han väntade Calle, så vi väntade med honom ett tag^^ hihi.. vi träffar på folk hela tiden :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: