notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ah men dåså

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Söndag precis som varje vecka.. mår ganska bra ^^
- igår var jag på middag hos mamma :) Både Robert och Therese flyttar idag .. Robert till Västerås (han ska börja högskolan där), honom kan man säkert träffa lite då och då fortfarande ;D men lillasyster flyttar till Bollerup i Skåne - hon ska gå hästgymnasium.. så nästa gång jag ser henne lär vara när hon har höstlov.. känns konstligt :/ men men.. om man gillar hästar så gör man.
- under min vistelse hos mor hann jag se dokumentären om Sabbath på 2an igår, mkt bra :)


Syster när hon fyllde 12..

Efter middagen (eller ah typ kl halv elva) följde syrran mig till bussen o så åkte jag in till Harrys, lite nykter för mitt eget bästa.. men tog en redbull vodka det första jag gjorde så det ordnade upp sig :D
- Det var ju Kiss-party så ett coverband som spelade och hm hm.. ja annars var det som vanligt .. lite lite folk kanske? men det beror väl på att lön inte är förrän på fredag.. än en gång dissade jag heavens och åkte hem.. jag vill minnas att jag blev på lite dåligt humör mot slutet - alkohol och irriterande information är sällan en bra kombo^^


Jag och Manne ^^
- haha jag lånade hans keps och brillor och ser hemskt charmerande ut!


Ikväll är det Pretty Boy Floyd på Harrys. Såg dem förra gången de var här, det var väl typ två år sen om jag inte missminner mig.. så ah, det kan ju bli kul =)
- men måste vara nykter ikväll, ska testköra imorn. Blir intensivkurs till körkortet om typ två veckor.. på min 21-årsdag drar jag och Rebecca till Norrtälje i två veckor framåt!

Nu sitter jag och kollar Gilmore Girls och funderar på vad jag ska käka till frukost.. har inget brröd hemma.. kanske gör mig en omelett.. har massa ägg. meeen är inte speciellt suugen... så blir lite mer chips medan jag tänker. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: