notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

They just tell you that you're on your own

Kategori: den eviga monotomin

Fill your head all full of lies

Ja, jag börjar morgonen med Sabbath Bloody Sabbath =)
- igår fick jag ett infall och köpte två Sabbath-skivor.. det är farligt att ha en paus på jobbet :P men ah det blev Black Sabbath och Sabbath Bloody Sabbath^^ Kände att det var en bra grej att lägga pengar (som jag inte har än) på!

Ikväll ska jag och Tottie på Critikkal Solutions Showcase =) Tottie fick tag i gratisbiljetter när de spela på Achor .. eller ah Biljett+1 om man ska vara petig ;) så jag är hennes +1, vi ska på date. igen. haha... meeneee måste ju jobba också, tyvärr.. idag ska jag till sumpan.. hmf.. bör väl skynda mig lite mer men orkar verkligen inte :S meeen det är lugnt ska gå om typ 20 min ... he-he..


Satan laughing spreads his wings - ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: