notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

soft kitty, warm kitty, little ball of furr

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hej hej jag e hemma igen - har spenderat dagen i Norrtälje ^^
Körde bil. Det är dags att ta tag i körkortet asså!

Igår var vi på Pretty Boy Floyd =) jag var på Harrys klockan åtta .. hade inget bättre för mig, så hängde där med Josh och Starchild. Sen ramla folk in en efter en (:
- Det var nice, men var ju tvungen att hålla mig i kragen .. det var lite segt.. fick med mig Tottie från krogen vid ett-tide. Vi käka deluxe burger cheese-grejen från Max, den va AWESOME :D vi tog taxi hem och åt vår mat till Kenny Starfighter .. jag blev så mätt att jag ville dö, men jag sov istället!

Sov ut idag, vi skulle inte vara i Norrtälje förrän klockan halv två - så mötte Rebecca vid tolv^^ vilket betyder att jag vaknade vid nio :P haha.. nej jag är inte bra på att sova länge.. sånt är gay! Men ah iaf kände mig utsövd för en gångs skull! Ska väl somna om ett tag - e galet trött.. men måste fixa matlåda till imorn.

hahhah kolla just på klockan - den är åtta. Kan ju inte sova än på ett tag, annars vaknar jag väl typ fyra xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: