notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

pongo..

Kategori: den eviga monotomin

yeeeaaaaah jag har fått tillbaka min dator :D
- Tutan låna den .. ah, hon plugga så det var tillåtet .. för det kanske var lite viktigare än mitt facebookande (okej, jag har ju fb i luren så^^)..

- I'm psychic!
- of course you are, and I'm a chicken.
HAHAHA ... jag älskar Christina xD Vi kollar lite Grays som omväxling till Gilmore!

Jag har jobbat idag. Det var lika själamördande som vanligt, men vad gör man inte för pengar? Jag stod ut till halv fyra innan jag packade ihop kinamaten mamma köpt till mig och åkte hem där min RödTott väntade!
- Vi har gjort massa spännande saker sen jag kom hem.. hon har pluggat, vi har kollat tv, käkat.. jag har pratat om Pongo.. jag har insett att jag behöver ett playstation - eller snarare att jag bör hämta mitt hos mamma.. o köpa ngt roligt spel..

.. har även kommit till insikten att jag har en tendens att bli lite rastlös ^^ hade ingen aning tidigare... ett av mina tidiga barndomsminnen är att jag ligger på köksgölvet iklädd rosa nattlinne och skriker att jag inte har någonting att göra... var på min mor svarade att jag kunde städa och diska .. "det finns massor att göra"... då vill jag minnas att jag skrek att jag ville göra något roligt.. undra vad hon svarade på det... kanske att jag skulle springa ett varv runt huset - det var ett förslag vi fick ofta som barn.. tror inte jag gjorde det men minns tydligt att mina bröder gjorde det till och från ^^ fina minnen... hahah...

Imorn ska jag inte jobba, men lik förbannat ska jag upp klockan halv sju... MÅSTE tvätta.. då ska jag även slita Tuten ur sängen - hon måste plugga .. och som den underbara vän jag är ska jag hjälpa henne... kommunal- och riksplotik... underbart kul... trodde jag var klar med den skiten när jag klarade min omtenta förra sommaren ^^ hahah! men icke.. antar att det är bra att repetera skiten i år igen, så jag kanske lär mig det någon gång.. men det e übertråkigt!

Vad ska jag berätta för core shaking story nu då? hmmm.... jag vill se pongo... o ha en pingvin :D hahaha pingviner är extremt roliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: