notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

on the road again

Kategori: den eviga monotomin

God morgon :)

Idag har jag fått sova ut, gick upp åtta - värsta sovmorgonen!!
- yeas idag börjar skolan. Det ska faktiskt bli kul, spännande att se vad denna termin har att ge :) Jag kommer ju missa 2 veckor nu i början, vilket kanske inte är så bra.. men ska ju satsa på körkortet nu i höst :) om en vecka drar jag och Rebecca till Norrtälje och kör bil, eller som fröken uttryckte det "vi ska på bilsemester".

.. det kommer bli bra det här, hoppas att det går enligt planen.. så ska försöka fokusera helhjärtat.. det betyder att jag inte kommer kunna gå ut så mycket :S men ah, det är ju värt att skaffa körkort om man vill in i den branch jag vill. Dvs journalistik.. =)

Igår var jag ute hos mor min efter jobbet. Vi käkade kött, jag shoppade gratis ut deras kylskåp och till sist begav vi oss ned till parkeringen vid min lågstadieskola. Där körde jag runt ett tag!
- Detta ska vi upprepa nästa varje dag denna vecka, eller till nästa gång ska vi hitta en bra backe som jag kan starta i.. det blir säkert bra!

Ikväll är det Vains of Jenna på Harrys.. frågan är om man ska dit eller inte .. har ju pole dance ikväll också. Jag HINNER efter men frågan är hur trött jag kommer vara?.. jaja, den som lever får se :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: