notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Live like you mean it!

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Med Warriors of the world ekandes i skallen krigade jag mig ur Totties soffa imorse. Tog mig ut i Stockholms jugel, när jag kom till centralen höll jag på att råka åka hem istället för till jobbet ^^ sen åkte jag nästan förbi sumpan... så ja, jag vet inte hur sugen jag var på att jobba idag alltså^^

Det kändes tungt att gå tillbaka till vardagen efter en underbar vecka Wacken!
- helt underbar festival :D

Hur fan ska jag börja? .. kommer inte ihåg alla detaljer speciellt bra... men hmm .. vi tog bussen mot Tyskland förra tisdagen - det var sjukt kul haha.. massa roligt folk :P 16 timmar senare landa vi .. halv sju på morgonen ^^ då var det bara att slå upp tält och fixa camp :) eller ah.. varken jag eller Tottie hade tält med oss - så vi vänta in Emma! Hur vi spenderade resten av dagen kommer jag inet ihåg ^^ tror det kan ha varit då Tottie försvann i typ fyra timmar och jag hängde med Tim ... kan ha varit .. men vem fan e säker^^

- Vem fan är det som grillar?, jag
- Ja det luktar riskaka men jag är inte sugen på ravioli!, Tottie

- Jag är en glad liten gräshoppa!, Walter

- Hurrni Ketchup och Tony!
, Walter

Jag såg massa band vill jag minnas :)
- Judas, Ozzy, Mötörhead... Crashdiet (jag och Tottie var aspackade och stod och skrattade och hittade på massa ramsor).... bandet som sjöng "vattenmeloon din mammaaaa"... o vafan heter de som gör bandit-låten.. Murder of my sweet... hm... två låtar med Children of Bodom - innan det började regna ordentligt!

Sista natten regnade det som satan.. o tältet vi sov i (Emmas tält) .. läckte in som fan! Första morgonen vaknade jag av att Tuten flög upp ur sin sovsäck och tejpade systemet-påsar i taket! Det var tydligen på mig det regnade ^^ hahah.. tillbaka till sista natten ja.. då låg Emma o sov på ena sidan och andra sidan var fylld med vatten.. så det slutade med att både jag och Tottie fick sova i Walters tält^^ haha tre pers i ett tvåmannatält - det var bara liiite trångt och jag sov på massa saker xD men bättre än att sova i en vattenpöl :P

Tottie o Patrik badade i lera...

Jag blev 45 år, hann vara gift med Walter i 30, fick fem-sex barn under två timmar^^

En grabb spillde ut öl över mig och Tottie, efter att fröken Tut hade duschat och fixat håret (efter leran).. så hahahaha.. Tottie blev tokförbannad och skällde ut den ölspillande tysken^^ Det slutade med att han köpte en liter öl vardera till oss!

Hemresan var också rolig, men inte lika som nedresan.. man va ju på väg hem^^
- i Värnamo blev jag och Tottie misstagna för att vara horor ^^ ahaha! Vi hoppade inte in i bilen.. trots att grabbarna erbjöd oss fem minuter i framsätet xD hahaha^^

Landa i Stockholm typ tre på morgonen^^ då drog vi till Karlaplan o sov.. eller kollade lite på Bridget Jones först :) Jag var ledig igår.. så spenderade dagen på Totties soffa ... o på kvällen drog vi till Tanto och hängde med folk! Det var jobbigt att ta sig till jobbet idag haha...

Ikväll kommer Tottie hit - vi blir snart siamesiska tvillingar tror jag ;D haha^^





Kommentarer


Kommentera inlägget här: