notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag klagar inte men...

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll




Jag vill dö - god morgon!
... jaa.. asså ... hm.. vi skulle ju träna igår.. men hm, hur blev det öl istället?? Bra idé ... hamnade på Harrys, såg Vains of Jenna =) Blev pankad.

Hamnade på Totties soffa vaknade kl sex o kom på att jag behöver min dator till jobbet... datorn var hemma. Så var tvungen att åka hem - måste sett ut som jag mådde, för att stirrade på mig.. väl uppe vid porten drar jag upp nyckelknippan OCH hemnyckarna är inte där.. trodde jag skulle börja gråta! Men som tur var låg skiten i väskan..

Nu har jag bytt kläder och fixar lunch (har inte råd att spendera så mkt mer pengar.. eller mjo men vill inte^^)..

Det känns som jag ska spy. men jaja det är bara att överleva och gå till jobbet.. sen åka till mamma och övningsköra... load up your bullet, shoot me through the head.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: