notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it was my ego telling me why

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Sitter och käkar frukost, fick bli omelett - eftersom jag typ bara har ägg hemma.. måste kanske handla? hm.. men det lär ju bli på torsdag (när lönen kmr).. Idag ska jag jobba hos pappa!

Efter jobbet ska jag träffa Emy, vi ska käka middag och träna. Idag börjar Pole dancen igen :D
- ska bli skönt att börja träna igen (:


Jag måste säga att jag längar till att skolan ska börja.. pallar inte gå upp så här tidigt hela tiden!




Sitter och lyssnar lite på The Sounds.. ska väl göra mig i ordning nu - måste gå om en kvart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: