notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I said hey

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God morgon :)

Som sagt var jag döende i lördags, så åkte ut till mamma.. somna i soffan .. så då hände inte mycket spännande^^ i söndags åkte jag och alla syskon hem till Malin på middag =) det var mysigt! På kvällen åkte jag hem til Tottie - hon hade kommit hem från Skogröjet - vi drack vin och så.. båda var trötta, jag behövde ett glas vin för att förstå vad Tuten dilla om^^ Vi tog oss till Anchor iaf, efter lite Agwa var allt bra igen ;D

Igår passade jag min bror =) vi gick på bio och såg Bilar 2 - den var bra ^^ det verkar komma en hel del bra barnfilmer i höst :P hiihi.. efter bion hämtade vi upp två av Viktors kompisar och gick till Vasaparken =) De spelade fotboll medan jag läste lite om Keith Richards! Boken är bra, meen lite hoppig - är inte alltid säker på vad gubben dillar om :P

Nä nu e det dags att bli klar att dra.. ska jobba hos pappa idag =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: