notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I can't find my stalker

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

God morgon yxskaft!
- haha lite sliten idag .. yeas självklart va vi ut igår ^^ började för-förfesta hos Tottie med KB och Clarre =) Sen drog jag och tuten till Peter Walter och förfestade med massa folk - på grund av det aggresiva regnet blev det taxi till Harrys där vi gick all in xD Kommer inte ihåg så mkt .. men awesome att träffa fröken Mordhot och folk iaf :D Det var inte så mycket folk, så man kunde dansa på scen utan att folk va i vägen. Det va inte kö till baren. Man kunde stå rakt (okej om man skulle ha kunnat) i rökrutan^^ trevligt!

Kvällen slutade med att jag inte ville gå till Heavens, så släppte iväg fröken Tut med de andra. Jag och Mik timeade Visättra-bussen (awesome som fan - hela vägen hem till mig)^^
- Nu pratar vi så vi inte somnar, sluddrar Mik fram
Jag förde en osammanhängande monolog i fem min - sen sov vi xD De som satt bredvid försökte väcka oss o fråga var vi skulle av .. jag svarade efter mycket om och men :p
Mik missa sin hållpats. Så hon hängde med till mig :D Vi kollade aristocats (sov till aristocats^^).
Alltid trevligt med sällis hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: