notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

green is the new pink?

Kategori: Noll koll - Rock n' Roll

Hej hej :D

Jag har diskat, packat, käkar chips och godis medan jag kollar Gilmore Girls och lyssnar på Ozzy =D haha fullt upp you know! Om en kvart ska jag till tåget igen - ska hem till Tottie! IMORN ÅKER VI TILL WACKEN <3

Idag har jag jobbat på förmiddagen - hoppas på att jag betala räkningarna nästa månad också..har sparat till hyran men resten blir nog tight.. och då börjar pole dancen också - så den måste betalas .. 1800 kr utöver de vanliga räkningarna alltså.. men ah det löser sig! men nog om pengar och back to the festival-moooodeee :D

Jag har snart läst ut Ozzy-boken nu! Den e galet lättläst måste jag säga .. läste ut Slash-boken i torsdags, så började direkt med Ozzy.. o nu har jag typ 1,5 kapitel kvar.. hihi.. men det är bra, är lite efter med alla böcker jag planetat läsa (och dessutom äger^^)..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: