notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fluff

Kategori: den eviga monotomin

God morgon!

Sitter och lyssnar på en av mina nya Black Sabbath-skivor.. började med Sabbath Bloody Sabbath, inte av någon speciell anledning.. den kanske låg överst eller ngt^^ hehe.. men ja, den e awesome såklart :)

Fick just veta att mitt studiebidrag kommer på måndag. Så en till fattig helg framför mig - eller ah som sagt har jag rånat mitt sparkonto för att överleva. Så får väl shoppa och klippa mig nästa vecka.. Ikväll ska vi på Inc Bash och mysa :D hihi.. har inte råd att gadda mig där idag, tyvärr. Gissar på att vi drar till Harrys efter tatueringsmässan, sen e planen heavens.. får se hur det blir ^^ inget är satt i sten.

Något som är satt i sten är att vi ska på Dr Bombay imorn - på kolingsborg :D Sen är planen att dra till Rocks efter.. hoppas det blir så, har inte varit på Rocks på huuur länge som helst!

Sverigedemokraterna skulle åka ur riksdan om det var val idag.
- Upplyftande tanke :)

Men innan man få ta helg måste man jobba.. ska vara hemma hos pappa klockan halv nio, sen ska bror min köra ut mig och Anna till Länna - så ska vända papper hela dagen.. "To jobs that pay the rent" (från Djävulen bär prada).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: