notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

den ödmjuke hemmafrun

Kategori: den eviga monotomin

Idag har jag tvättat, städat och lagat mat... haha.. o tränat och handlat ^^
- jag är så galet duktig ibland, eller mest hela tiden om man frågar mig :D
Dessutom har jag läst klart Ozzy-boken :D den var AWESOME! Så nu kan jag börja med Keith Richards-boken.. jag är så extremt produktiv!

Imorn är det back to work igen.. men som tur är är det fredag då! Så man får ha helg åtta timmar efter man kommer till kontoret ^^ upplyftande tanke...

Jag och Tottie gick på stan idag också.. såg en jacka jag verkligen, verkligen, verkligen vill haaaa! Den är röd och fluffig ... o kostar typ 1800 :- ... om jag var rik skulle jag inte vara det, jag skulle spendera allt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: