notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

woop-woop

Kategori: Från förr

Sååå nu har jag typ helg =D
Om jag gick i grunskolan skulle man kunna säga att jag ska skolka resten av veckan^^ men sånt existerar inte på samma sätt på högskolan ;D SÅ jag ska vara ledig!

Nu sitter jag hemma och kollar på OC som går på tv :) Tror det är tredje säsongen.. den säsongen där Marissa dör om jag inte missminner mig! Ska ju iväg och träna med Emy ikväll, såå frågan är om jag ska käka innan och spara pengar eller käka med henne.. hon slutar fyra, så jag måste typ dra om 10 min ... så kanske e lika bra att käka i stan?

Jag gillar Rebeccas mission idag: boka Cinderella och läsa min blogg (jag har en egen stalker :D) hihihi






Kommentarer


Kommentera inlägget här: