notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we were much too young

Kategori: Från förr

Trots blåsten kom syrran hit igår, efter ett tag om man säger så ^^
- det var trevligt att ha henne här :)

Idag är jag ledig från skolan, så ska jobba! Har käkat lite frukost, nu väntar jag på att kaffet ska bli klart... Efter jobbet kanske jag åker med mamma hem, skulle va trevligt att käka något gott en fredag som denna ^^
Då är problemet kläder.. vad ska man ha på sig? Det ska passa på jobbet OCH sen ikväll! hmm.. man kan ju iofs ta med sig skärp, armband och sånt ... dagens dilemma xD

Jag vet att jag ska föra hemma hos Kron fram till kl ett - sen får man se var kvällen för en :P hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: