notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

varje dag som den vanliga vardan'

Kategori: Från förr

God morgon!
- jag vaknade klockan sex av att klockan ringde, behövde snooza i tjugo minuter innan jag kunde släpa mig ur sängen.. solen skiner och jag har bara en föreläsning idag - får se vad som händer i eftermiddag: skolarbete, jobba eller ha ledigt? hmhmhm...

Kollar Nyhetsmorgon, som vanligt.. Precis som i Danmnark och Sverige har nu det främlingsfientliga partiet i Finland fått plats i regeringen... grattis norden. Vargarna närmar sig städerna - har setts utanför Helsingborg och i Norrtälje, norr om Stockholm - och attackerar lösgående hundar,  så håll hundarna kopplade i vargrevir. Sist men inte minst vill jag kommentera Hong Kong Airlines tillvägagångssätt att hantera fulla passagerare: kabinpersonalen ska lära sig Kung Fu! hahaha... låter bra det! ^^

Nu blir det kaffe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: