notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

var e vargen, var e vargen!

Kategori: Från förr

Idag har det varit wolf hunt asså :D
- höll på att försova mig! Skulle ha gått upp klockan halv sex men somnade om till klockan sju... då hade jag 45 minuter på mig att kasta mig ur sängen, käka frukost, fixa mig och dra till tåget!

Jag mötte Fatemeh på tåget :) tillsammans drog vi till skansen och intervjuade en djurskötare.. Efter det plockade en rotfylld Agnes upp oss utanför! Vi åkte upp mot Norrtälje och letade efter hundägande folk i skogen^^ Efter en fika på OKQ8 och massa irrande på skogsstigar hittade vi en man som ställde upp på att bli filmad! Efteråt drog vi oss in mot "stan" (Norrtälje) och hem till systra mi :) Hon fick också ställa upp på en intervju eftersom hon är hundägare i Norrtäljetrakten ^^ hihi ... Dessutom fick jag chansen att träffa min underbart söta lilla systerdotter!

Nu sitter jag hemma och glor på SATC .. senare kommer Tutis hit :)
- Vi ska jobba med en artikel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: